Οι πλάκες της λαβής καθώς και ο οπίσθιος αποστάτης είναι κατασκευασμένοι από ανοξείδωτο ατσάλι και οι λαβές από πολυμερές συνθετικό υλικό G10. Ανάμεσα στις πλάκες περιβάλλεται ο μηχανισμός ασφάλισης της λάμας. Είναι υψηλής αντοχής και αποτελείται ρουλεμάν που έχει υποστεί διαδικασία σκλήρυνσης τοποθετημένο σε πολυμερές περίβλημα. Όταν η λάμα έρχεται στην ανοικτή θέση το έμβολο ελατηρίου σπρώχνει το ρουλεμάν στην μπροστινή θέση ασφαλίζοντάς την. Τραβώντας το πολυμερές περίβλημα εξωτερικά από τις αυλακώσεις ελευθερώνεται η λάμα και μπορεί να έρθει στην κλειστή θέση. Το άνοιγμα και κλείσιμο της λάμας επιτυγχάνεται με μεγάλη ευκολία και ασφάλεια χωρίς τα δάκτυλα να έρχονται κοντά στη λεπίδα.
Το κλιπ μεταφοράς είναι σχεδιασμένο για αμφιδέξια τοποθέτηση στη πλευρά της λαβής. Η μεταφορά μπορεί να γίνεται με την λάμα να κοιτάει προς τα κάτω (Tip-Down) για μεγαλύτερη ασφάλεια. Τέλος η παραδοσιακή οπή στην λάμα καθιστά την μεταφορά, το άνοιγμα και τη λειτουργία πλήρως αμφιδέξια. Όλα τα μεταλλικά τμήματα όπως και η λάμα του σουγιά Manix 2 διαθέτουν μια ανθεκτική επίστρωση χωρίς αντανάκλαση που το καθιστούν ιδανικό για καθημερινή αλλά και επιχειρησιακή χρήση.
Κατασκευασμένο εξολοκλήρου στις Ηνωμένες Πολιτείες
- Πάχος λάμας: 3.0χιλ.( 0.125″)
- Κλιπ μεταφοράς: αμφιδέξιο
- Τοποθέτηση Κλιπ μεταφοράς: λάμα να κοιτάει προς τα κάτω.(Tip-Down)
- Τύπος ασφάλειας: μηχανισμός ρουλεμάν με έμβολο ελατηρίου τοποθετημένος ανάμεσα στις πλάκες της λαβής
- Άλεσμα Λάμας: Επίπεδο